I tro, håp og kjærlighet

Dagen i dag

I dag har det vært skoledag, den starta kl 9! Fint tidspunkt 😉 Og i tre timer (skoletimer) dansa vi salsa! Jeg har egentlig ikke vondt noe steder, men merker at det er noen nye steder på kroppen som kommer frem og sier at de også er tilstede!!!! hehe, men gøy var det 🙂

Etter det var det litt matpause før jeg øvde meg litt på gitar før spilletimen 😛 Hjalp ikke mye det i dag nei!

Å være syk en gitar time er som å bli hengene etter toget, det suser liksom bare rett forbi!!  Men det gikk bra og jeg var ikke helt bortevekke, selv om jeg var en smule sløv etter dansingen, sånne greier tar på!

Etter det var det videre til sangtime, det var gøy, vil ha flere av de! Så nå er det bare og synge så det jomer på stasjonen. Håper på å ikke skremme vekk alle som er uheldige og går forbi :-p

Nå er det over i arbeidet, må skrive to opplegg og få sendt de over til noen som kan skrive dem ut!!! Også får vi se om det blir noen lekser inni her, for kl 20 bærer det på ledersamling og da må jeg ha noen ting klare slik at jeg vet hva jeg holder på meg, det nytter ikke og late som når man er leder gitt, men det er jo noe en kan ta på sparket! Sånn av og til 😉

Uansett ha en fortsatt strålende dag 🙂

Å forresten, det snør enda:-p

Comments on: "Dagen i dag" (4)

  1. Ingrid said:

    her snør det mye mer enn før..

  2. helinor said:

    tidelibom å hutte meg tu=) Fått internett???

  3. Ingrid said:

    ja:D

  4. helinor said:

    mhm 🙂 Flinke å gjetta eg!!! hehe

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

