I tro, håp og kjærlighet

Da jeg våknet i dag morges var det til bråk, det var jo ikke bråk i seg selv, men i mine ører var lydene jeg hørte rundt meg nettopp dette. Det skjedde ikke stort mye sånn til å begynne med på dagen og det ble en langsom frokost som tok bortimot  15 minutter (vanligvis tar den 3 minutter i bilen på vei til skolen!)

Rundt halv 12 innså jeg at jeg møtte begynne og tenke på å finne fram regnklærne og hvor var det nå regnbuksa var blitt lagt sist jeg brukte den i begynnelsen av desember? Jeg gikk så ut for å ta turen og være sammen med en skjønn jente på 3 1/2 år. Vi var ute i nesten to timer og som jeg sa til mammaen da jeg leverte jenta inn igjen, jeg vet ikke hvem som har kost seg mest, jeg eller jenta 😛

Så dro jeg på jobb, med blanede følelser, noe i meg sa at jeg ikke orket, mens fornuften sa at det burde jeg tenkt på før!!! hehe 😀 Da jeg kom på jobb viste det seg at jeg var satt opp på en bruker som skulle på konsert med Emeline og Sunniva i kirken. Kan det bli bedre og jobbe?? Også når vi da kommer hjem til ferdig laget taco på huset, ja da skal en jammen meg ikke klage!!!

Og nå sitter jeg her i stua og opplever at jeg har funnet igjen noe av overskuddet mitt…hvor det var en stund vet jeg ikke, men jeg innser igjen at jeg ofte bare trenger og legge andre ting som må gjøres til siden og heller gjøre noe jeg har lyst til og bare kose meg med det istede for og stresse med ting som bare tar bort overskuddet til å gjøre alt det gøye som bygger meg opp 🙂

Comments on: "Hvilken herlig dag!" (2)

  1. Ingrid said:

    godt vi kommer snart 🙂 hørtes gøy ut den dagen din:)

  2. helinor said:

    🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

