I tro, håp og kjærlighet

for en start på påska! Blir ikke bedre enn dette.. først så må jeg kaste inn håndkleet og reise hjem fra barnehagen i ti tiden pga sykdom, kjedelig. Ikke ble det noe jobbing heller. Men så ringer telefoenen og gjett hva… Jeg har fått JOBB!!!!! gleder meg.

Så nå ligger jeg her hjemme under dyna og synes litt syn på meg selv som hoster, hadde det bare ikke gjort så vondt! Uten om d blir det lite jobbing denne arbeidshelga syk som jeg er. Men d blir masse tid til å slappe av for Elisabeth er på vei ut døra og skal flytte *snuff og dobbel snuffs*

Og den der bilen min skal på verksted på mandag og bli frisk og jeg skal vel også bli frisk til da=) hihi

Så merkelig stille og trist det ble her nå, bare lille meg helt alene… hmm hvem skal nå komme med mat til meg når jeg er syk???

Comments on: "" (4)

  1. Ingrid said:

    snufs, så stusselig! dumt at du bor langt vekke..hvor har du fått jobb forresten?

  2. helinor said:

    jobb i orstad naturbarnehage 😉

  3. Ingrid said:

    ut på tur aldri sur?

  4. helinor said:

    jepp=) Kjenne eg glede meg!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

