I tro, håp og kjærlighet

Her sitter jeg, det begynner og bli sent, men jeg er ikke helt klar for sengen. Jeg sov ca en og en halv time på sofaen, sikkert pga litt feber, men føler meg bedre nå, men langt fra trøtt! Hadde en rar drøm under min lille middagslur! 🙂

Så hva har jeg gjort siden sist jeg skrev noe her inne, hmm…. Jeg har avsluttet undervisningen på Uis, er bare eksamen igjen nå så er jeg ferdig utdannet og skal ut i full jobb fra høsten av! Det er jo en smule skummelt samtidig som det er spennende, men før alt det er det jo eksamen, to stykker faktisk. Så det har med andre ord blitt litt øving til den praktiske eksamenen jeg skal ha i slutten av mai måned.

Uten om det har det den siste uken blitt mye jobbing, tirsdag skulle jeg egentlig bare på kurs i fire timer, men da den ene dagvakta ringte å sa hun var syk hoppet jeg bare på! (money money money, most be funny!!!)

Nå er det bare en liten ekstra vakt i morgen så er det og sette kursen hjemover for og feire 17 mai sammen med nevøene mine 🙂 Vet ikke lenger hvem som gleder seg mest, jeg, lillesøster, eldste nevøen eller mammaen min! Men hva har det å bety!?!

Nå er det vel snart på tide og tenke på at jeg bør legge meg siden det er en forkjøelse på vei inni meg et sted med all den feberen som jeg tror herjet tidligere i dag!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

