I tro, håp og kjærlighet

Eksamens tiå har vel egentlig begynt for ei stund si, men eg kan ikkje sei at eg har merka an sånn kjempe på kroppen. Kan vel gå ut me at eksamenen min ikkje heilt har begynt ennå. det er så kontrast te i fjor der eg omtrent på denne tiå dreiv å leste te eksamen 4 av 5! Seriøst!!!

I år har eg bare 2 eksamener å di e faktisk i sama fage, musikk. Den fyste drive eg å «lese» te nå, nei seriøst eg har ikkje åpna ei einaste bok uten om sanghefte/bok te denne eksamen. Har spelt te nå masse gitar, sunge så det jome og utsatt Uis for masse djembe musikk…. kom te å tenka på di stakkarane så går forbi, di må jo tenka at me e halglane, men d e me jo forsåvit og 😛 Sånn egentlig så høres vel denne eksamenen ut så en lek, men d e litt mer komplisert alikavel, me ska konna formidla te ungar, så der må en formidlingsglede fram i alt d me gjer, d e kje allti lika lett kl 9 på mårningen, men.. Når denne e øve så e d ei veka me himaeksamen så står på tapetet, samtidig så eg ska på foreldremøte å personalmøte å besøksdag…. må berre huska å avslutta i tide sånn at eg legge alle fæle (viss der sko ver någen) tankar om eksamen igjen hima… Å itte det e d klart for ferie, nesten, har vist avsluttning på skulen elle någe den 16. juni… Åsså hjelpe meg e eg ferige me tri år på universitetet! Ska bli godt, men det blir og litt…eg vet ikkje skummelt, interessant og masse ant å komma ut å faktisk jobba i barnehage, det e nå læringå begynne, nå eg ska sjå alt det eg ikkje før har sitt, men du å du det skal bli godt å ikkje måtta levera inn oppgava å lesa te eksamen i mai, men heller bare kosa seg ute me de søte små i barnehagen=)) Å ute ska me ver møje 😀

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

