I tro, håp og kjærlighet

Endelig

Etter 2 1/2 langt år og et heller kjapt siste 6 mnd er jeg ferdig. Min tre år på Uis er over, jeg skal ut i verden og være pedagogisk leder i barnehage. Kjennes deilig å være ferdig, men det kjennes litt skummelt og en smule spennede og skulle starte å jobbe fulltid!!

I dag var jeg og leverte min siste eksamen (viss jeg står, noe jeg sikkert gjør!) Herlig!!! Nå er sommeren her med alt det den innebærer. Har til og med vært på legesenteret å fått sprøyte så nå kan bare allergien komme, jeg er sikkret 😛

Uten om allergi som ikke er så viktig skal jeg om litt over en uke ta fatt på kjøreturen, Klepp, Erfjord, Klepp, Lye, Klepp, Helgelandskysten, Hundholmen, Harstad, Tromsø,  Nordkapp og bånn gass gjennom Sverige på vei hjem til Erfjord og så til klepp!!! Ojoj må jo si at turen skal gjøres i BOBIL sammen med Siv, som har tatt blogg ferie til hun er tilbake på Logos Hope tror jeg 😛

Også har jeg store planer om å få til litt ferie på sørlandet også, men det tar vi nesten litt spontat etter som det passe for Ingrid, men det må jo blir før august!

Oppi alt dette skal jeg hjem helga 16-18 juli i barnedåp til Trym! Tante kommer ja 😉 Åsså sa jeg ja til og jobbe ca 2 uker på Lye før jeg starter i barnehagen!

Nå skal jeg ta inn øyeblikkene og kjenne på at jeg er ferdig som student og nå kan kalle meg FØRSKOLELÆRER! Eller jeg kanskje heller burde joine streiken???!!!

Comments on: "Endelig" (4)

  1. Du får kosa deg 16-18august!
    Planen var å ha dåpen 18.juli då altså!;)

  2. helinor said:

    august juli ehh.. ska retta feilen te ære for deg 😉

  3. Ingrid said:

    det blir kjekt når du kommer, da skal vi ha fint vær og så skal vi gjøre masse gøy.. eller ingenting, alt ettersom:)

  4. helinor said:

    Ja, me ska berre ha sol og bli brune og fine!!! Å spise litt is å massse annet gøy, men så skal vi være late også! Du vet viktig og blande de to!!! 😉

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

