I tro, håp og kjærlighet

Mer ferie…ehhh

Etter at jeg var kommet hjem fra min nord-Norge tur, bar det avsted til Lyngdal! Jeg hadde nesten ikke stanset bilen før prinsen stod i døra og ønsket velkommen! Inn fikk jeg også lov å komme 😉 Var ikke før kommet inn døra før veien gikk ned til Rebekka hvor en skulle ferie bursdagen til Ingrid og Rebekka! Det var festlig og prinsen stod så vanvittig for underholdninga 😀

Og siden jeg ikke var så langt unna tok vi oss en utflukt til Lindesnes, så nå har jeg vært der også i sommer. morsomt ble det, Nordkapp først og Lindesnes etter ble 71 grader nord i revers, må vel bli 71 grader sør det!! 😀

Var der nede til i dag, da reiste Ingrid inn til Oslo før jeg var kommet opp av madrassen 😛 Prinsen stod i døren og vinket til mammen som reiste med taxi til sykehuset. Da jeg reiste hjem, var jeg nedom Ingrid foreldre med Selma Mathea slik at hun kunne kose seg med mormor og morfar 😉 Prinsessa bare smilte når jeg sa hadet og gikk!!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

