I tro, håp og kjærlighet

Ja, der er liv

Internett tok kvelden her sånn en gang i juli og jeg gjorde ikke mer med det! Men det ble døtt!!! Hehe 😛

Men nå som jeg er begynt i jobb, er det liv igjen i bloggen også,  nei da jeg sitter ikke på jobb og skriver jeg sitter hjemme i den nye leiligheten min 🙂 Ja jeg har flyttet… det skjedde på ca en dag, men hadde jo aldri i verden gått uten god hjelp! Fra mamma og pappa og ikke minst bæremestren Siv og ikke for og snakke om «onkel» Berge som redda hele dagen med og bære seng å masse andre ting ned trappa. Så må jo onkel Siggi få litt ære for lånet av tilhenger 🙂 Uten om det mangeler jeg en sofa og en gjesteseng, men det kommer neste helg, så mangler det en vaskemaskin, den kommer i morgen mens jeg er på jobb, mamma og pappa skal ut og hadle… Og et kjøkkenbord og stoler så er det bra!!!! Så blir det sikkert litt gardiner og en stang og to!!! Så om en halvannen ukes tid er jeg vel kommet sikkelig i orden og er klar for besøk!

Men nå må jeg nesten sove skal jeg klare og komme meg opp på tidlig vakt i mårå!!! Er fare for at 2 åringen springer fra meg!!!! Hehe for skrive mer inni mellom utpakkinga i morgen kveld!!! tihi 😉

Comments on: "Ja, der er liv" (2)

  1. Ingrid said:

    gleder oss masse til å komme på besøk 😀 vi kommer når jeg blir frisk.. kanskje i oktober/november en gang 🙂

  2. helinor said:

    Dere er hjertelig velkommen=)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

