I tro, håp og kjærlighet

Tenker annen hverdag at i dag skal jeg blogge litt, men kommer ikke så langt! Er alltid noe å gjøre. Denne uken var det foreldremøte i barnehagen. Gikk strålende, er nok noen små ting som kan endres på, men det kommer med tiden og erfaringen!

Dagene de springer avgårde, men jeg klarer og samle med meg noen gode minner. Ungene er jo så søte og det blir ikke lettere å gå fra jobb når det gråtes når en sier hadet. Og smiler og klemmer når jeg kommer på jobb 😉 Dermed blir det kjempelett og komme seg på jobb. Men så har en dager der du møter opp på jobb og blir møt av sutring og den vedvarer, men så kommer det dager der alle er solstråler 😉 Og det er de dagene som skal minnes og tas med videre!

Så kommer helgene, de kommer fort og forsvinner enda fortere, men dene helga reiser jeg hjem og skal henge med to søte små, mamma, pappa, lillesøster og lillebror 😉

Ha en fantastisk helg!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

