I tro, håp og kjærlighet

Litt nytt

Da var det vel på tide og innrømme at dagene de stikker avgårde i reser fart! I dag for eksempel var jeg egentlig ferdig ca tre, men hjemme var jeg ikke før kl var nærmere hal 7! Jeg og en annen ped.leder kollega satt igjen på jobb etter at vakta var over og skrev månedsplan og brev. Men det var gøy også, jeg kjente i hvertfall at det hjalp på inspirasjonen.

Uansett går dagene i å være med barna og bli enda bedre kjent med dem, samtidig som jeg prøver og lære mer om det og være en ped.leder. Samtidig som jeg inni mellom springer på kurs eller møter. Det går strålende 😉 Jeg digger jobben min, men noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne legge alt igjen i det jeg gikk ut døra, men det kan en som oftes ikke fordi en reflekterer over tenker på hva en skal gjøre neste dag eller neste uke.

Men OVER alt svever gleden av å være sammen med 10 solstråler som gir deg gode og myke klemmer 😉 Gleder meg til hver dag!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

