I tro, håp og kjærlighet

Helg!

Helg. Tiden for å stoppe opp og se verden rundt seg. Men hva skjedde med ukene? Når en helt sånn plutselig bare innser at det er 2, ja faktisk 2 måneder siden jeg startet og jobbe. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg digger jobben min. Ja, det er mye å sette seg inn i. Mye nytt, men hva har det å bety når du jobber med verdens skjønneste unger? Å best av alt, dette kan jeg, dette er jeg god på!

Og midt oppi alt dette er det noen ting som bare henger i luften, som kraftgjengen,, men det er noe jeg må jobbe med. Må innse at jeg har mistet min bedre halv del, Siv, som har reist vekk på Logo’s Hope for 2 år! Så alle ideene må komme fra mitt eget hode! Ikke enkelt 😛 Skal ha ider overalt. Ikke alltid like enkelt, men inni mellom så kommer de ramlende rett ned får nesten vondt! 😉

Også gleder jeg meg noe helt enormt til å ta turen til Lyngdal neste helg selv om jeg har seinvakt og ikke er ferdig på jobb før kvart på fem er ikke det noen hindring. Det skal bli helt enormt digg og henge med Ingrid å bare prate masse masse 😉  Så nå har nedtellingen startet. Og neste uke er det jo høstferie og greier så da blir det litt, men bare litt mindre barn og litt mer mindre voksne, men vi klarer oss 😉 Digger jobben min, men ikke så mye de gangen det er sykemeldinger ute og går!!!!!! Men men…..

God helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

