I tro, håp og kjærlighet

MIN VENN

Det er så utrolig trist, det finnes ikke ord som kan beskrive det jeg føler akkurat nå. I går døde Ingrid, etter nesten ett år med kreft, hun fikk diagnosen i januar i år og alt såg veldig positivt ut og hun kom til å bli frisk sa legene. Men så endret det seg da det var spredning.

Det er så utrolig å sitte her å tenke på at to barn er uten mamma og en mann er uten sin kone 😦 jeg sitter igjen uten en av mine bestevenner.

Hvil i fred kjære Ingrid, uten smerter i Himmelen hos Jesus! Vi ses, min kjære venn!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments on: "MIN VENN" (1)

  1. kristin k. høyvik said:

    eg føler med deg, eg veit koss det er å miste nokon ein er nær og som betyr så masse for ein…det er no gått tri år sia mor døydde men det er veldig vondt ennå..eg trur ikkje sorga forsvinn men bleiknar og så kan ein hugse på alle dei gode minnene… Klem frå Kristin K.H

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

