I tro, håp og kjærlighet

Hvorfor?!

Hvorfor sitter jeg her foran dataskjermen? Klokken er mye og jeg burde egetlig lagt meg, jeg var tross alt opp kl 06.00 i dag! Men alikevel klare jeg å utsette å finne sengen. Jeg vet at jeg burde lagt meg og at jeg hadde fått en mye bedre dag i morgen. Uansett ser det ut til at jeg utsetter det, men hvorfor gjør jeg det?

Dagen i dag har vært forholdsvis lang, etter tidligvakt var det rett avgårde på et møte, som det sikkert kommer mer om siden, etter på var jeg innom hjemme for å bare slappe litt av. Så bar det tilbake på jobb, vi hadde åpen dag der foreldre kunne ta med barna sine og se barnehagen og om dette var barnehagen og søke plass i. Det var framgang fra i fjord så det er jo lovende!

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

