I tro, håp og kjærlighet

Savn

 

Savn er noe som en tenker kommer med sorgen, men det er ikke alltid sorg og savn henger sammen. Jo, jeg savner Ingrid noe fryktelig og kjenner sorgen over at hun er borte. Hun kjente meg inn og ut og viste vel omtrent hva jeg tenkte før jeg noen ganger viste det selv. Kjenner at noe av det jeg skulle ønske jeg kunne gjøre nå var og sette meg i bilen og kjøre til Ingrid, sitte våken i timevis og bare snakke sammen. Om ting som ikke betyr så mye og om ting som igjen var mye mer viktige. Men det kan jeg jo ikke. Selvfølgelig kan jeg sette meg i bilen og kjøre ned å møte Jørgen og barna og det har jeg også sikkelig lyst til om ikke så alt for lenge.

 

Men så er det et annet savn, her hører det ikke til noe sorg, mer en glede. Jeg savner alle de gode turene sammen med Siv alle de moro påfunnene som kom der fra og alt vi kunne snakke om sammen. Henne har jeg jo ikke mistet, hun kommer jo tilbake, men det er egentlig ganske lenge til. Hun ser ikke tvers gjennom meg slik som Ingrid gjorde, men på en annen måte så trenger jeg henne også like mye.

 

Derfor lurer jeg litt på hva en skal gjøre når en mister en bestevenn og den andre er Abu Dhabi, United Arab Emirates på Logos Hope????

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

