I tro, håp og kjærlighet

Blodårer

Er noen rare saker, ta mine. Viss de finnes på min venstre arm er jeg jammen ikke sikker på hvor, så når da stakkars dama skal stikke skjønner ikke jeg hva hun har funnet. Men hun stikker en gang, nei….prøver flere ganger å treffe blodåren mens nålen er inne. (ubehagelig opplevelse!) Så da prøver vi på ny, samme skjer enda en gang. På tredje forsøket får hun hvertfall fylt et glass, men når hun setter inn neste så vil ikke blodåren være med. Men til slutt er jeg ferdig. Nå er jeg, tror jeg, blå og vil vel etter hvert bli gul.

Ikke kan jeg tilby den andre armen heller….hehe Der finner de jo ingen verdens ting, men blottrykk fungerer greit og ta i den! Har prøvd det også. Så får vi se om det komme noe gått ut av denne legetimen. Jeg ble sykemeldt, men fikk det til å bli aktivt så i morgen får vi se om tre timer på jobb fungerer. Jeg er nemlig temmelig lei leilighets fire hvite vegger med en liten smule forlite bilder på veggene. Det meste har egentlig begynt å bli kjedelig, men i dag kommer mamma så da blir det nok litt bedre!

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

