I tro, håp og kjærlighet

Ønske…

…om en litt lenger helg, denne helgen vel og merke. Nå er det nemlig slutt på de helgene som ikke får begnt før de er over…

…om noe mer

…om en bursdagsfeiring lik de jeg har hatt de siste 2 årene, men det vil jo ikke skje for det er jo noen som mangler. Det blir ikke det samme uten deg Ingrid.

…om gode gaver som er gitt i kjærlighet og oppmuntring. Som den fantastiske gaven jeg fikk på studieturen jeg nettopp var på, et hjerte i kjærlighet og lys for varme. Kjenner jeg blir rørt enda. Kjenner de tøffe takene ikke blir så tøffe, men overkommelige i sin setting. Glad for mennesker som bryr seg og vil støtte.

…mer enn man kan sette ord på, noe som er større enn meg selv, mer enn det er lov å håpe på.

…gi til noen som trenger,gi tilbake på en måte.

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

