I tro, håp og kjærlighet

Tanker

Da var mars måned i gang. De siste årene har dette vært måneden for nedtelling til bursdagen min. Men kjenner at dette året er ikke gleden helt til stede. Ikke fordi jeg ikke gleder meg, men det er liksom noe som mangler. No som skapte like stor begivenhet som selve bursdagen. Å det har vært gøy og planlegge hvordan det hele skal være…. I år kjenner jeg at entusiasmen ikke sitter like løst som tidligere. Men på en eller annen måte må det jo bli en feiring, men hvordan? Noen tips???

Så får jeg sitte å se på tulipanene og håpe våren snart kommer med litt varme og sol 😉 For vår blir det jo uansett hvordan tankene er tilstede og bursdagen den kommer uansett 😛 Merkelig det der!!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

