I tro, håp og kjærlighet

Bursdagshelg

Årets bursdag er over og jeg er blitt ett helt år eldre 😛 Det var en innholdsrik helg, fredag fikk jeg besøk av Jørgen, Gabriel og Selma Mathea. Vi koste oss masse sammen. Lørdagen var vi på lekeplassen og en snar tur til Kvadrat. Etter det ble det selskap med taco og kake 😉 Herlig!

Søndagen var det Gudstjeneste på skolen og en tur til Lyngdal å snu og reise hjem igjen.

I løpet av helgen har det blitt en del tanker og samtaler, gode samtaler. En ting er hvertfall sikkert:

«Gleder og sorger går hand i hand»

Mange dager er tunge og grå, men det er solgløtt i dem alle.

Comments on: "Bursdagshelg" (4)

  1. Gratulerer på etterskudd;-) så noen bilder av Gabriel og Selma Mathea på facebook, tipper du koste deg med dem!

  2. helinor said:

    Ja, jeg koste meg med dem. De er jo til å spise opp 😉

  3. jørgen said:

    fårshe spisa di opp.. eg vill ha de i live.. haha.. neida.
    De e blitt veldig gla i deg!

    du he rett i det:

    gleder og sorger går hand i hand

    KLEM

  4. helinor said:

    Neida eg ska ikkje spisa di opp 😉
    Å eg i di! 😉
    Klem

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

