I tro, håp og kjærlighet

Akkurat nå passer dette så utrolig godt inn i livet mitt. Det er en del kaos som jeg må finne ut av. Det beste av alt er at det er under Guds vinger så jeg har ikke noe å frykte for han er med meg.  Fantastisk 😉

I dag har jeg vært på Gudstjeneste og faktisk hørt hele preika uten å gjøre noen verdens ting annet, nei vent det var ikke helt sant, jeg passet jo Therese. Hun var super herlig og sov hele tiden mens mammaen hadde tale. Tale om temaet «Sorgen skal bli til Glede» Var denne preika til meg?!?  Bra var det uansett og på en slik vakker dag.

En slik vakker dag som skulle vært Ingrid sin 24 års dag. I kveld skal det tennes lys for solstråla som alltid vil leve videre i mitt hjerte.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

