I tro, håp og kjærlighet

Helg

I helgen har jeg besøk av min lillesøster og mine to nevøer på 3 1/2 og 17 mnd. De to små holder det gående og sliter ut både tanten og moren!! I dag har vi brukt dagen godt. Vi har vært hos tante og onkel, der vi hadde «bestilt time» og ble sminket så vi var ugjennkjennelige..neida, det ble faktisk veldig bra. Å aldri tidligere har vel jeg hatt grønner øyne! Vellykket var det i allefall 😉

Etter på skulle vi på M44, men vi ombestemmte oss da vi så alle bilene og reiste til sandnes i stede. Var måte på å gå som sild i tønner….Jærdagene er ikke no å spøke med, masse folk overalt 😉

Etter en time var 3 åringen lei så vi måtte komme oss hjem og etter det har det vært bånn gass, høye lyder fra begge to… er hardt å være tante av og til.

I morgen skal vi på Gudstjeneste og Kraftgjengen. Det skal også være barnedåp av prestens yngste datter og etter Gudstjenesten skal det være kirkelunsj for alle sammen, til å med dåpsgjestene. Det blir jammen meg spennede og se hvordan dette går. Bra blir det helt sikkert!!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

