I tro, håp og kjærlighet

I det siste

I helgen som var, var jeg hjemom en snar tur. Prøvde å unngå at Paula fant det ut. Det gikk nesten. Lørdagen var det utdrikningslag for henne og søndagen var det en lang tur tilbake til bostedet. Jeg brukte 5 og 1/2 time!!!!!!!!

Det er jo snart ferie jo… jeg har en uke igjen på jobb før jeg setter inn feriemoduset! Og jeg gleder meg noe helt inni hampen. Denne uken har det vært bowling med de eldste barna på kraftgjengen og ledere, det var kjempekjekt 🙂 Entusiasmen er det ikke noe å si på verken hos de voksne eller barna. Høyt nivå og storfornøyde barn. Dagen etter var det foreldremøte for nye foreldre på jobb, så da gikk den kvelden, men det var det koselig å møte de nye foreldrene og noe gamle. Så dagen etterpå kom de nye barna innom barnehagen og de var supersøte og herlige 😉 Gleder meg til august 😛 Etter dette, ca en halv time senere enn antatt ankom jeg stavanger hvor Laila og jeg skrev andakten for søndagen, vi var sikkelig kreative inni mellom «slagene». Må si vi var ganske flinke til å få det til. Caleb er en liten raring og undrer seg over mye. Så det blir en bra avsluttning på søndag.

Men i dag derimot, har jeg hatt en fri kveld! herlig.  Noe av den har gått i å rydde litt på kjøkkenet og stue, det blir mer i morgen etter seinvakt på jobb. Så kanskje huset blir levelig igjen, har blitt oversett litt hele huset den siste uka, men nå er det kun det som gjeller 😉 Nå skal jeg gå å ta inn klesvasken som har luftet seg litt… selv om det var litt sent og henge det ut! 😛

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

