I tro, håp og kjærlighet

Ferien 2011

Da var ferien virkelig over, eller nesten, siden jeg fikk to dager avspasering skal jeg ikke på jobb før på onsdag! Herlig.

Her kommer en liten oppsummering av de siste to ukene. Jeg reiste til Lyngdal og allerede på søndag var vi på Moi og feiret 3 årsdag. En fantastisk dag 😉 Mandag ble det taco med venner. Tirsdag brukte jeg andre sine penger på klær til noen skjønnaser 🙂 Onsdagen gikk til pakking, mye pakking og til slutt var hele bilen stuet og barnesete snudd så vi var klar når torsdagmorningen kom.

Så torsdags morgen startet vi i ni tiden på turen fra Lyngdal til Erfjord. Vi stoppet på Vikeså for å lufte både oss selv og de to små. Ferjene gikk også når det passet oss at de skulle gå. Å da vi kom fram til verdens vakreste sted hadde mamma laget pannekaker og vi spiste 😉 Nam, nam 😛

Fredagen tok vi en tur inn til Jøsenfjorden en tur for å hilse på mine to nevøer som var bånn gass som vanlig og minstemann skulle kjøre 6 hjuling full fart.

Lørdagen var det duket for min lillesøsters bryllupsgrillfest hjemme hos dem med ca 45 mann tilstede og litt regn var jo selvfølgelig på plass. Rett før 12 ringer onkel og lurer på veien til min søster så da ble vi stående å vente en stund, men da fikk minsta sove litt mer…. Det ble en innholdsrik dag. Etter at vi var ferdig med fest i fjoden forsatte den vist i Erfjord. Tanter og onkler og søskenbarn var det mange av rundt dørene en stund. Og vi måtte jo ned å se palasset til lillebror.

Søndag ble en heller lat dag fra min side, så bilturen til Moi ble utsatt en dag….

Mandagmorgen sjokkerte jeg ved å stå tidlig opp… jaja, må man så må man. Det ente med en tur om Boken siden veien var stengt og fergen ikke klaffet med når den var åpen… Ikke alltid like lett det der 😛 Men til slutt kom vi til Moi.

Tirsdagen startet med spying på de søte små så det ble en tur til lekeplassen litt utpå dagen til stor glede for eldstemann. Ble lite gjort den dagen.

Onsdag ble det tur til heiavannet (håper det var det, det heter!!!!) Der gikk hele dagen og det var superkoselig sammen med herlige mennesker. Uforglemmelig 😉

Så var ferien over og nå er det snart på tide å jobbe litt igjen 🙂 Men du verden så godt det er med ferie…. Neste ferie blir i november, lurer på hvor ferden går hen da 🙂

(bilder blir det vist ikke, dataen ville ikke være med!!!!)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

