I tro, håp og kjærlighet

Har jeg sprunget denne helga så for mine føtter kunne bære meg? Tja, kanskje ikke helt, men det er ikke langt i fra. Etter daten min med kjøkkenet fredag, bar det på jobb fra hal 4 til 10! En meget rotet og rar vakt, men det gikk det også til slutt. Kom hjem og køya for tredje gang på fregaden (opplevde at mye av fredagen gikk bort til søvn 😛 ) Men det ble ikke mye søvn den natta heller, hvorfor? Det var noen som vandret rundt i huset i de sene natte timer…. (sånn hal tre og sånn…) Var på jobb lørdag morgen fra 8 til 3, så var det hjem.

Også reiste jeg opp til tante og onkel, tante hjelpte meg jo med den norsk oppgaven jeg ikke skjønte så veldig mye av og ikke hun heller, men en av oss må ha gjort noe rett eller var det begge? Er litt usikker på det, men karakteren ble en B 😀 (Happy) Og plutselig var jeg på Jærhagen med tante,onkel og to søskenbarn og en nabo gutt! Og helt før jeg skjønte hva som skjedde hadde jeg tre unger med meg og var i en lekebutikk, men det var gøy da, minsten gikk rundt og sa han ville ha alt, men han fikk ingen ting, ikke en gang på megaen, men det kan ha noe med at han bare ville ha snop!!!!!

Jeg ente opp med å spise pizza sammen med tante og onkel og alle ungene! Det var koselig, for det er kjempelenge siden sist gang vi gjorde det 😉 Og plutselig var det enda flere søskenbarn i huset gutten fra os med foreldre var der! Og da ble det sent før en stakkar som egentlig var trett i utgangaspunkte kom seg hjem. Vertinnen køya for jeg gikk ut dørene 🙂 Men det var gøy da 😀

Søndag morgen fikk jeg meldig av Siv om jeg ville være med på tur! Og ut på tur vi gikk. Det var litt kaldt, men vi gikk oss gode og varme 😀 Det var en gøyal tur! Kl 3 gikk jeg på jobb og jeg kom hjem i dag kl 2! Jada, jeg flyttet inn på lye enda en gang! Og da jeg gikk der fra i dag morges var det rett i praksis på bryne skole kl 8- 2! Så nå er jeg temmelig omtåket etter og bare ha sovet 3 timer i natt, men du verden så gøy det var på jobb! Ellå tok heilt av…. og jeg var jo overtrett fra før av! Det ble ikke bedre da øvingslæreren min i dag lest bæsjeboka! (egentlig ikke slik kjempehysterisk morsom, men med 3 timer søvn….. :P)

Nå venter jeg på at klokka skal bli legge tid! Men det er ganske lenge igjen til det! 😛 Plagsomt!

Legg igjen en kommentar