I tro, håp og kjærlighet

Storartet besøk

I kveld har jeg hatt fantastisk besøk! Jeg inviterte tante og onkel og mine tre søskenbarn på middag! De har ikke vært her hos meg siden jeg flyttet og viste ikke helt hvor jeg befant meg 😛 Minsten på 5 år håpet på taco før de reiste hjemme fra. Og det var nettopp det han fikk! Gjett om han var glad 😉 Men siden han startet dagen kl 4 i dag, ble det tidlig kveld på han og foreldrene, men lørdagsgodt fikk han!

Jentene ble igjen og vi hadde det kanon gøy, de hadde mest lyst til å overnatte, men det må bli en annen gang! Vi har sunget abba sanger så det hørtes lang vei! Og til slutt klarte de å bli enige om en film de kunne se begge to, det ble High School Musical 3! Begge to glade for å kunne ta med hjem den filmen de allerhelst ville sett! Dusinet fult 2 og Mary Poppins 😉 Så nå får vel ikke tante fred…..

Det var en forrykende bra kveld og kan gjerne gjentas med overnatting av to jenter som sikkert hadde klart å overbevise om at legge tid var med midtnatt 🙂 Og jeg hadde sikkert «gått 5 på»

Rett og slett en bra lørdag 😀

Legg igjen en kommentar